TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

17 Jan 2013

Surat Akuan Bujang (Batu Pahat)

Assalam wbt

Aku baru perasan hari ini yang kite kene ade surat akuan bujang kalau nak register pernikahan kite.. okeh... aku pun belum buat hiv test lagi.. tapi tadi dah call klinik kawasan uma aku dan dorang cakap leh datang bile2.. okeh di sini aku nak share surat akuan bujang nye... yeah.. aku jaz gugel sajo...

yah surat ni bertujuan nak pastikan anda ni bujang.. tuk 1st time kawen la.. kalu 2nd taim aku tatau kene ade ke x..hehe

kite bole mintak tanda tangan daripada
1) boss tempat kite kije (paling kacang nak dapat)
2) ketua kampung

*********************************************************************************

Penolong Pengarah,
Bahagian Nikah, Cerai dan Rujuk,
Pentadbiran Undang-undang Syariah,
Majlis Agama Islam Daerah Batu Pahat,
Jalan Bakau Condong,
83000 Batu Pahat,
Johor Darul Takzim.
                                                                                               21 Januari 2013.

Tuan,

Surat Akuan Bujang

Merujuk perkara di atas, saya mengesahkan bahawa (NAMA PEMOHON) nombor kad pengenalan, (IC PEMOHON) merupakan kakitangan di (NAMA SYARIKAT ANDA) yang memegang jawatan sebagai (PEKERJAAN PEMOHON). Mengikut rekod syarikat kami, (NAMA PEMOHON) masih bujang dan belum pernah berkahwin.

2.         Surat akuan bujang ini hanya boleh diterima pakai sehingga selesai permohonan perkahwinan beliau.

Sekian, terima kasih.




Saya yang menjalankan tugas,
 (tandatangan)

(NAMA BOS PEMOHON)
Pengurus






Sekian sahaja... :)

No comments: