TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

19 Mar 2013

DIY Veil (Nikah / Sanding / Resepsi)

Assalam wbt

Lame ku menyepi.. banyak benda jadi...

Ok.. berbalik kepada sebutan DIY ni.. aku nak carik entri camne nak DIY veil sendiri.. ok kalau ada kesempatan dan ade kerajinan aku nak buat.. hahaa.. sumber rujukan aku... wah ramai nye orang yg pandai DIY!!! omg omg!! aku ase teruja sangat dan memang teringin nak buat sendiri okeh.. cume aku lom sempat nak tanya banyak2 dengan mereka.. pasal ukuran.. pasal sume bende la yg aku tak faham... hehe...

1) Yuliana Wahit

2) Bunga & Langit 

3) Menjaring Impian 

4) NurHayati

5) Jalinan Cinta

6) Pinky Heart

7) Acherika

8) Lady Azlin

9) Puteri Gaban

10) How Sweet

 Sekian, Terima Kasih.. till we meet again...

3 comments:

Anonymous said...

Wah..kita pun ada lam list. Btw, thanks

anakin faid said...

to Azlin,

tq singgah blog kite juge.. :) btw tahniah da pegnan...

Nursaila Norman said...

thank you AnaKin, saya pun ada dlm senarai..terkejut! :D